شعر ترانه تکست
شعر ترانه تکست
به دنياي شعر ترانه تکست خوش آمدید
مجنون منم عشقم خالق یکتامطلب ارسالی ازffathi31 ( <-PostCategory-> )


مجنون من مخلوقم و عشقم خالق یکتا

 

 

معشوق تویی عاشق من مخلوق بینوا

 

 

معبودم تویی و امیدم در زندگی آن باریتعالی

 

 

جان خود فدای معبودم نمایم که باشد حق تعالی

 

 

ز عشق معشوقم الله شدم بی تاب و توان

 

 

کوی و برزن گردم و سراغ یار گیرم ز پیر و جوان

 

 

آواره هر بیابان و دشت و صحرایم من عاشق خدا

 

 

به هر جا بنگرم بینم ردپای معشوق پر بها

 

 

دلم خواهد  تا که گیرم آرام و قرار کنار معشوقم

 

 

تا به آرامش رسم و نثار معشوق کنم عشقم

 

 

دائما بوی عطر معشوق رسد به مشام عاشق

 

 

بی تاب و توان شود و گیرد ز هر کسی سراغ معشوق

 

 

عشق خدا را هرگز نتوان کرد مقایسه با عشفی

 

 

عشق طعمه ای است معشوق پاشد  سر راه عاشق

 

 

پهن کند آن طعمه لذیذ را تا کند شکار آن معشوق

 

 

چونکه عشق خدا بی ریا است و پاک و آسمانی

 

                                      ف. فتحی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در 21 تير 1391برچسب:,ساعت 8:12 توسط |

مطالب پيشين
, ساعت 8:12" > مجنون منم عشقم خالق یکتامطلب ارسالی ازffathi31